Als u een rekening van uw tandarts, fysiotherapeut of podotherapeut krijgt, wilt u graag dat die rekening correct en duidelijk is. Hebt u vragen, dan wilt u die snel en goed beantwoord hebben. En als betaling niet goed lukt, zou u graag een betalingsregeling met ons afspreken. Wij begrijpen dat en we hebben er alles aan gedaan om u een goede rekening te sturen en om betaling eenvoudig te maken.
De rekening
Wij maken de rekening op basis van de informatie die uw zorgverlener aan ons geeft. U mag van ons verwachten dat de rekening precies klopt met de behandeling die u hebt ontvangen. Als u het niet eens bent met de inhoud van de rekening, kunt u het beste bij uw zorgverlener aan de bel trekken. Hij kan de inhoud van de rekening aanpassen. Wij kunnen dat niet.
Online betalen
Als uw zorgverlener meedoet met online betalen, vragen wij u om een account aan te maken op onze website. Als u inlogt op uw rekeningenportaal, heeft u alle rekeningen netjes op een rij en kunt u direct online betalen. Bij het inloggen op uw account vragen wij u om een code in te vullen die wij via SMS aan uw mobiele telefoon sturen. Dat heet tweestapsverificatie en zorgt ervoor dat niemand anders dan uzelf uw privacygevoelige gegevens kan zien.
Hebt u vragen?
Voor vragen gaat u het best eerst naar onze website. U kunt daar eenvoudig checken of uw rekening aan Infomedics al is betaald. En verder is de kans groot dat uw vraag tussen de veelgestelde vragen staat. Ook een betalingsregeling kunt u eenvoudig via de veelgestelde vragen op onze website aanvragen.
Telefonisch contact met Infomedics
Komt u er niet uit? Of staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen? Geen probleem!